לתרומה

ושותפות באגודה

3042*

לייעוץ דיסקרטי

השפעה מרחוק

לעיתים תמונה אחת מחייכת עושה את כל הסיפור. למשרדי אגודת ‘אפרת’ הגיעה תמונה של נערה חיננית וחיונית ועליה כיתוב “היום אני בת 16 ואני מודה לכם שלא נתתם לאמי לעשות את השטות הזאת ולהפיל אותי, בזכותכם אני חיה”.

לפני שנים, פנתה אמה של הנערה לאגודת “אפרת” במכתב נרגש, בו היא מתארת כיצד היא מגדלת 3 ילדים בדירת 2 חדרים. כעת היא שוב בהריון ואין לה אמצעים כלכליים לגדל ילד נוסף. על אף סירובו של בעלה, הוריה ואחיה – היא פנתה לוועדה להפסקת הריון וזו אישרה לה לבצע הפלה. “ביום שנקבע לי, שכחתי שאני צריכה להיות בצום, ולכן נדחתה ההפלה למועד אחר ואני חזרתי הביתה מאוכזבת”, כך היא כותבת. “אלא שאז צפיתי בתוכנית בטלוויזיה שבמסגרתה רואיין ד”ר אלי שוסהיים, שסיפר על פעילות אגודת “אפרת” ועל הסיוע הכלכלי שהם מעניקים. משפט אחד ששמעתי מפיו השפיע עליי במיוחד: “לא מפסיקים חיים בגלל כסף” ובעקבתיו החלטתי לפנות אליכם”.

בתה, היא כיום בת 19 שזכתה לחיים בזכות התמיכה הכלכלית שהעניקה לה “אפרת”, סיימה בהצטיינות את בית הספר התיכון שבו למדה ואף יש לה אחים ואחיות קטנים ממנה. אותה אשה מספרת לכל חברותיה על אגודת “אפרת” ומפנה לאגודה נשים אחרות, שהיו רוצות להמשיך את ההריון אך יש להן קשיים כלכליים.

“מכתבים כאלה אינם נדירים, מספרת רות תדהר, עו”ס באגודת “אפרת”, ובכל פעם שמגיעה תמונה כזאת ומאחוריה סיפור, היא מעוררת בכולנו התרגשות ומעניקה לנו כוחות להמשיך, כאילו היתה זאת הפעם הראשונה.”

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

3042*

חייגי אלינו לייעוץ דיסקרטי

בשבילך בוואצאפ

התחילי שיחה

[email protected]

כתבי לנו לאימייל

ליעוץ

דיסקרטי

איתך

בוואצאפ

דברי

איתנו

דילוג לתוכן