לתרומה

ושותפות באגודה

3042*

לייעוץ דיסקרטי

הרגשתי שהפעם זו תהיה בת ראשונה אחרי שלושה נסיכים

הרגשתי שהפעם זו תהיה בת ראשונה אחרי שלושה נסיכים

"ברצוני לספר לכם משהו קטן… לפני שנתיים נקלטתי להריון כאשר בבית היו לי כבר 3 בנים מקסימים… כשקיבלנו את התוצאה החיובית להריון שהיה ממש לא בתכנון בעלי לא היסס וקבע מיד תור להפלה.

ואני מבפנים אכולה וכאובה על העובר שגדל לי בבטן… עד תאריך ההפלה הימים עברו בשקט ולילות בבכי כי ידעתי שזאת תהיה טעות גדולה.

מועד ההפלה הגיע ואנחנו כבר בדרכינו לבית החולים… משום מה כשהגענו לפתח בית החולים הרגשנו שאנחנו…לא יכולים לעשות את זה, כי זה בשר מבשרנו וכנראה שה' לא סתם שלח את ההריון הזה… חשוב לי לציין שבבית היו לי רק בנים..והתחושה שלי אמרה לי שזאת תהיה בת.

בת ראשונה אחרי שלושה נסיכים. חזרנו הביתה ללא ההפלה ועם שמחה בלב… 4 חודשים עברו והודיעו לי שאכן זו בת. השמחה היית ענקית וההתרגשות בשמיים… אך לצערי כשהגעתי לחודש שביעי כבר לא היה לה דופק ונאלצתי ללדת תינוקת מתה.

ליבי נקרע ונשבר.

אבל דבר אחד למדתי מזה..שזה היה ניסיון של בורא עולם..רצינו לעשות הפלה ה' נתן לי לסחוב אותה 7 חודשים ולקח אותה חזרה ללא הפלה אבל עם כאב גדול בלב…ברוך ה' אחרי חצי שנה נקלטתי שוב והפעם ידעתי שלעולם לא הוציא את המילה הפלה מהפה… עוד בן התווסף למשפחה- 4 בנים מתוקים! ולמרות הכל הבת בלב… אז אני רוצה לומר שהכל בידי ה' ולכל הבנות על תנסו לשחק עם הגורל… כשה' נותן לכם תקבלו באהבה!"

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

3042*

חייגי אלינו לייעוץ דיסקרטי

בשבילך בוואצאפ

התחילי שיחה

[email protected]

כתבי לנו לאימייל

ליעוץ

דיסקרטי

איתך

בוואצאפ

דברי

איתנו

דילוג לתוכן