לתרומה

ושותפות באגודה

3042*

לייעוץ דיסקרטי

מעולם לא חשבתי שאגיע למצב בו אצטרך לעמוד מול התלבטות כזאת

מעולם לא חשבתי שאגיע למצב בו אצטרך לעמוד מול התלבטות כזאת

אחרי תקופה ארוכה של התלבטות, החלטנו בעלי ואני לעזוב את הארץ. בעלי פוטר מהעבודה ומצא את עצמו הרבה זמן מחפש תעסוקה. המצב הכלכלי בבית החמיר עד שחבר הציע לו לעבור לארה"ב. ההחלטה לא היתה קלה, אנחנו משפחה עם שלושה ילדים והמעבר לארץ אחרת הוא לא פשוט מכל הבחינות. אחרי כמה חודשים של התאקלמות בקליפורניה אני מגלה שאני בהריון. מיד סיפרתי לבעלי, והוא ללא היסוס אמר לי שאני חייבת לעשות הפלה. הסיבה היתה לשנינו ברורה. את שלושת ילדיי ילדתי בניתוח קיסרי, ולכן מצפה לי ניתוח קיסרי רביעי. בחו"ל אין ביטוח רפואי ממלכתי, כל אחד דואג לעצמו. הכל באופן פרטי.

ניתוח קיסרי ואישפוז יכולים לעלות עשרות אלפי דולרים, כסף שאין לנו. אנחנו רק מתחילים להתאקלם, הכל חדש ועד שנעמוד על הרגליים מבחינה כלכלית זה יקח זמן. ואם לומר את האמת המצערת מבחינתנו הפלה זה יותר "משתלם", כי זה עולה הרבה פחות. אני אישית פחדתי מהפלה. אף פעם לא חשבתי שאני אגיע למצב שאני אצטרך לעמוד מול התלבטות כזאת. נכנסתי לאינטרנט ורשמתי בגוגל את המילה הפלה, ונתקלתי במשפט: "את בהריון ושוקלת לבצע הפלה? אגודת אפרת כאן בשבילך". כך הגעתי לאגודת "אפרת".

לא ידעתי אם הם יכולים בכלל לעזור במקרים כמו שלי, אבל לא היה לי מה להפסיד ושלחתי את הפניה שלי במייל. כבר למחר מצאתי תשובה מהעובדת הסוציאלית של "אפרת" שכתבה להפתעתי שיש להם מתנדבת שגרה בניו-יורק והיא מתמצאת בכל מה שקשור לביטוחים רפואיים והיא תיצור איתי קשר. מסרתי את מספר הטלפון שלי, ולהפתעתי רותי העו"ס, כותבת לי שאותה מתנדבת מניו-יורק טסה לחופשה בקליפורניה. זה הדהים אותי, לא היה אכפת לי אם המתנדבת היתה מסתפקת בלהתקשר אליי ולהסביר לי את מה שאני לא יודעת מבחינת הביטוח הרפואי, אבל עצם המקריות הזאת שבדיוק היא טסה לקליפורניה היה בשבילי סימן משמיים. חיכתי לפגישה שלי איתה בכליון עיניים וזה היה שווה. לא הייתי שלמה עם עצמי לגבי ההפלה.

היום התקופה הקשה ההיא כבר מאחורינו, אבל בכל פעם שאני מסתכלת על הבובה שלי אני נזכרת בפגישה ההיא ועוברת בי צמרמורת.

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

3042*

חייגי אלינו לייעוץ דיסקרטי

בשבילך בוואצאפ

התחילי שיחה

[email protected]

כתבי לנו לאימייל

ליעוץ

דיסקרטי

איתך

בוואצאפ

דברי

איתנו

דילוג לתוכן