לתרומה

ושותפות באגודה

3042*

לייעוץ דיסקרטי

החלטתי שעל הילד הזה אני לא מוותרת!

החלטתי שעל הילד הזה אני לא מוותרת!

שמי ליה בת 28 ואמא טרייה לנסיך הקטן שלי. לפני 10 חודשים התבשרתי כי נכנסתי להריון מבחור שיצאתי איתו לסירוגין 10 שנים. הבחור רצה את ההריון ,אך נתקלנו בהתנגדות קשה מאוד מצד הוריו ,אנשים משכילים ומכובדים ,שדחו את הרעיון שאנשא לבנם היחיד ואלד את נכדם.

עברתי מסכת של התעללות נפשית ,מכרים בעלים השפעה שהכירו הוריו כגון פסיכיאטרים התקשרו אליי ואל הוריי על מנת לאיים על גורלו של הולד, שיש מחלות נפשיות בחיק המשפחה והילד עלול לרשת אותם!! (רופאים שהתקשרו אלי!!!) כל בוקר בחודש ה4 קיבלתי טלפונים מצד אימו של החבר שהיא מעוניינת שאעשה הפלה ,ואף הוריו נפגשו עם הורי על מנת לדון במקום ההפלה והשתתפותם מבחינה כספית בעניין , אבי התנכר אליי אימי כעסה עליי כמה שבועות ואף גידפו אותי ,

לא ידעתי לאן לפנות כל העולם "הקרוב" אליי התנכל לי ,הפנתה אותי אליכם מישהי בשם יעל ,התקשרתי וענתה לי נציגת שירות שלכם ,לקחה ממני פרטים …(מודה נתתי פרטים בדויים בהתחלה) ,אך היא ענתה לי "אל דאגה יחזרו אלייך". כבר באותו היום החלטתי שכבר אעבור הפלה הד"ר הסכים "בהתלהבות רבה" נקב במחיר 4000 ש"ח במזומן ואף תיאר זו כחוויה ללא תופעות לוואי "במקום פרטי" …"רק תגיעי ותביאי את הכסף". ספרתי על ההחלטה לאימי ולאם החבר דרשתי שתשתתף בעלות ההפלה, היא מצידה הסכימה אך לא לפני שתפגוש את הד"ר ,תקבל קבלה ,ותהיה איתי ביום ההפלה על למנת לוודא הריגה.

הזדעזעתי אך הסכמתי ,אך לקדוש ברוך הוא ולאגודת "אפרת " היו תוכניות אחרות בשבילי , בשעה 19:30 בערך בערב..

התקשרה המתנדבת ציפורה אלימלך (אין ספק כשמה כן היא שליחה כציפור ובתו של מלך מלכי המלכים!),הקשיבה לי כ3 וחצי שעות!! בכיתי דם בטלפון כי לא רציתי לעבור הפלה פירטתי לה את הכל !,והיא אמרה לי זאת  ליה-"כל החיים ניסים וניסיונות","ומי שמפחד מאחד (אלוקים) לא מפחד מאף אחד".

אני לא יודעת מה עבר בגופי באותו הרגע התמלאתי כוחות והחלטתי על הילד הזה אני לא מוותרת !!

ציפורה הבטיחה כי הכל יהיה בסדר, ושלא אצטרך לדאוג כי אגודת "אפרת" יתמכו מבחינת ציוד לילד , עגלה ביגוד, מיטה , חיתולים ייעוץ !!! לי רק נשאר לשמור על ההריון ועל עצמי ולא להישבר! 

אין ספק כי הרגשתי שמירה וביטחון בישרתי לכולם שאני ממשיכה בהריון חטפתי ביזיונות !! מצד אחד ,כוחות ותמיכה מדהימה מצד שני על ידי ציפורה אלימלך ורותי תדהר, חיזקתן והחזקתן אותי כל ההריון וגם אחרי !

היום כשבני נולד כולם "מרגרינה" ממש כאילו לא היה מאבק בכלל ,כולם מאוהבים בתינוק המדהים ,ואף הוריו של אב הילד אמרו לי כי הכנסתי להם אור לחיים. ציפורה הגיעה לחדר הלידה ושמו של ילדי ניתן על ידה, לילד הזה לא חסר כלום!! נשבעת שכמעט לא הוצאתי שקל .

אני לא מתחרטת כלל וכלל על כל התהליך הייתי עוברת אותו שוב! אני פונה לכל בנות ישראל היקרות ,לא לעבור הפלה!!! יש עזרה יש תמיכה יש ליווי אתן לא לבד!! רווקה, נשואה, מבוגרת או צעירה זה לא משנה .

תודה לאגודת "אפרת" על רותי וציפורה ,תודה על התמיכה במהלך ההריון וגם לאחר ההריון. בלעדיכן לא הייתי מצליחה לעבור את כל התקופה הזו. מי ייתן ושהשם ישלם לכן את השכר.

תמשיכו להציל את ילדי ישראל.

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

3042*

חייגי אלינו לייעוץ דיסקרטי

בשבילך בוואצאפ

התחילי שיחה

[email protected]

כתבי לנו לאימייל

ליעוץ

דיסקרטי

איתך

בוואצאפ

דברי

איתנו

דילוג לתוכן