לתרומה

ושותפות באגודה

3042*

לייעוץ דיסקרטי

את הבובה הזאת לא הייתי מחליפה בעד שום הון!

את הבובה הזאת לא הייתי מחליפה בעד שום הון!

לאגודת אפרת, לד"ר שוסהיים היקר ולכל הצוות המדהים ותודה מיוחדת למירי קירשנבאום היחידה במינה!

אני יושבת וכותבת באמצע הלילה, מהופנטת מהבובה שלי ששוכבת לצידי ומחר אני חוזרת לעבודה אחרי 84 יום בדיוק שביטוח לאומי קבע לחופשת הלידה. כמו סרט וידאו כל הסבל והלחץ חולפים במוחי. כשאני משחזרת את אותו יום חמישי בשבוע 14 עולות בי דמעות. היה לי תור בשעה 14:00 להפלה בבית הרופאים בתל אביב. הרופא טען ש-4,000 שקל זה כל הסיפור. ואני שכל כך רציתי את הבובה שלי נחלשתי מול כל העולם שהצליח לשכנע אותי ששלושה ילדים זה מספיק!!! ואני, אקדמאית עם ארבעה תארים הצלחתי להיות מובלת כשה תועה לגוב האריות.

בעלי לקח הלוואה מהבנק ואיים כי אם לא אגיע לבית הרופאים כמתוכנן הוא יעזוב את הבית. אני לא אשכח את ההרגשה של היום שלפני. היה לילה חמים אבל אני רעדתי מקור. הרגשתי את צינת המוות בתוכי, כאילו התינוקת הרגישה וניסתה להעביר אלי את תחושת הריקנות והאובדן של המעשה.

למחרת הייתי בצום חלשה, נחלשת ומבולבלת. התפללתי לאלוהים שישלח לי ישועה, מישהו שיחזק אותי, שיחזיק לי את היד ויחזיר אותי הביתה ויגיד לי שהכל יהיה בסדר כשכולם היו נגדי.

ומתוך מסך של ערפל שחור פתאום הופיע האור. מירי שלחה לי מלאכיות, את שוש ויונה שלא הרפו ממני לרגע, ולא הפסיקו לדבר ולתמוך. ומירי המלאך דאגה ללוות תמיד, לחזק עם תחושות מעבר למודע. ידעה להתקשר בדיוק ברגע שנשברתי לחזק את רוחי ולהעלות את המורל כדי שאמשיך קדימה ולא אשבר.

ההלוואה שבעלי לקח כדי לממן את ההפלה יורדת בכל חודש כמו שעון, פרוסה לתשלומים. היום-בכל חודש אני מסתכלת על תדפיס חשבון הבנק הוא מעניק לי גאווה בזה שניצחתי במלחמה הקטנה שלי וזכיתי בחיים חדשים.

את הבובה הזאת לא הייתי מחליפה בעד שום הון שבעולם!

מירי היקרה-הינה מלאך שבלעדיה לא הייתי שלמה היום. בכל רגע בדרך הקשה שעברתי, בכל נסיגה היא הייתה שם להחזיר אותי למסלול ולהבטיח שהכל יהיה בסדר. גם כשניסו לשכנע אותי שהעובר פגום, ההריון לא תקין, שתהיה לידה מוקדמת ואין ספור הפחדות אחרות. עם המון חום אהבה ורוך מירי חיזקה את נפשי והיום אני אמא גאה לארבעה בזכותה.

אני מסתכלת על הבובה שלי שהוכיחה לכולם מה כוחה של אמונה. הרופאים היו בטוחים שאלד בחודש השביעי, אך היא נולדה בתחילת העשירי, בריאה וחייכנית וקשורה אלי מאד, וכל חיוך שלה ומבט עיניה אומר שהיא מבינה..

עלי להודות על קיומה של אגודה כה מופלאה "אפרת", שבזכותה אני חובקת היום את אודל.

תודה על כל התמיכה והעזרה, על האמבטיה הלבנה למלאכית הקטנה, על המיטה היפה והעגלה. אפילו הצבעים נבחרו בקפידה. תודה על כל התמיכה הנפשית ובמיוחד תודה גדולה על אגודת "אפרת" ששלחה לי את מירי שבזכותה לא רק אודל ניצלה אלא המשפחה כולה!

והמילים של ד"ר שוסהיים חקוקות אצלי וכל מילה נכונה. אישה המאבדת את עוברה כשאינה שלמה עם ההחלטה, תישאר עם צלקת נפשית לכל החיים שיגרום סבל לה ולמשפחתה ללא תקנה.

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

3042*

חייגי אלינו לייעוץ דיסקרטי

בשבילך בוואצאפ

התחילי שיחה

[email protected]

כתבי לנו לאימייל

ליעוץ

דיסקרטי

איתך

בוואצאפ

דברי

איתנו

דילוג לתוכן