לתרומה

ושותפות באגודה

3042*

לייעוץ דיסקרטי

תינוק בכל מחיר!

הקירות העמוסים במשרדי "אפרת" כבר ראו ושמעו מקרים רבים ומרגשים, אבל לא סיפור כזה. "אני רוצה ילד, ארבע שנים חיכיתי לזה ואפילו אתה אומר לי להפסיק את ההיריון".

התייפחה הצעירה, ולד"ר אלי שוסהיים היושב מולה לא נותר לומר, שהפעם, אפילו הוא מסכים עם הקביעה של הרופאים בבית החולים, שעליה להפסיק את ההיריון, מאחר וחייה שלה קודמים לחיי העובר." אבל אני רוצה ילד בכל מחיר!" בכתה שוב האישה מבלי להפסיק. "במקרה המיוחד שלך, כשאת מועמדת להשתלת כבד אין ברירה, הסביר ד"ר שוסהיים, אין שום סיכוי שבמצבך הרפואי תוכלו את והעובר להישאר בחיים ,ולכן עליך לציית להמלצת הרופאים ולהפסיק את ההיריון. אחרת זו תהיה התאבדות ממש!" סיכם ד"ר שוסהיים בעיניים דומעות.

"לקח לי הרבה יותר זמן לשכנע אותה להפסיק את ההיריון ממה שלוקח לי לשכנע נשים לעשות ההפך, משחזר ד"ר שוסהיים את הפגישה, ובכל זאת, לא יכולתי שלא לתת לה שביב של תקווה והמלצתי לה להמשיך להתפלל: על חייה, שיימצא לה תורם כבד, שההשתלה תצליח ושאחר כך יקרה נס והיא תצליח להרות שוב. באותו זמן הייתי סקפטי בהסתמך על העובדה שלא היה תקדים רפואי כזה."

בסופו של דבר הצעירה קיבלה את המלצת הרופאים ולדאבון ליבה הפסיקה את ההיריון. היא עברה בהצלחה השתלת כבד בחוץ לארץ וחייה ניצלו. לימים התקבלו תפילותיה והיא הצליחה להרות שוב. בתה היום בת 16.

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

3042*

חייגי אלינו לייעוץ דיסקרטי

בשבילך בוואצאפ

התחילי שיחה

[email protected]

כתבי לנו לאימייל

ליעוץ

דיסקרטי

איתך

בוואצאפ

דברי

איתנו

דילוג לתוכן