לתרומה

ושותפות באגודה

3042*

לייעוץ דיסקרטי

"התינוק הסתכל אליי מהתיק"

"התינוק הסתכל אליי מהתיק"

בכנס רופאים שנערך לאחרונה, אחד הדוברים בכנס, בעלה של רופאה, סיפר לקהל מקרה שקרה במשרדו לפני כעשרים וחמש שנה: יום אחד ניגשה אליי אחת העובדות, וביקשה חופשה קצרה. היא סיפרה כי היא עומדת לבצע הפלה. לא ידעתי כיצד לנהוג ואיך להסביר לה את משמעות המעשה. פתאום חלפה בראשי הסיסמה של אגודת "אפרת": כל אחד יכול להציל תינוק.

פשוטו כמשמעו – כל אחד יכול להיות שליח להצלת חיים, גם אם אין לו רקע רפואי. נזכרתי שבזמנו הגיע לידי עלון של אגודת "אפרת" – " יומנו של תינוק". העלון הזה הרשים אותי מאוד והחלטתי לשמור אותו במגירה. מבלי שהזכרתי את נושא ההפלה, נתתי לאותה עובדת את העלון וביקשתי ממנה רק דבר אחד, שלפני שהיא מחליטה, שתקרא אותו. בתחילה, היא היסס, אך לבסוף הכניסה את העלון לתיק ויצאה מן החדר".

"עברו כמה חודשים ולא שמעתי ממנה דבר. באחת ההזדמנויות לא התאפקתי ושאלתי אותה מה הייתה החלטתה. להפתעתי. היא סיפרה לי, שהחליטה לשמור את ההריון והוסיפה "בכל פעם שפתחתי את התיק התינוק מהעלון שנתת לי הסתכל אליי וכמו דיבר אליי "סיפרה העובדת" לא יכולתי לעשות לו את זה. היום, סיכם הדובר, האישה היא אם לשני בנים והבן מהסיפור המדובר מתעתד ללמוד רפואה.

את הסיפור הזה שמע ד"ר אלי שוסהיים, יושב ראש אגודת "אפרת" והדבר ריגש אותו מאד": הסיפור הזה ממחיש שכל אחד יכול להציל חיים", הוא אומר כך, בצורה ניטרלית ובלי להפעיל שום לחץ על האישה, עלון קטן שנכנס לתיק הציל חייו של תינוק.

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

3042*

חייגי אלינו לייעוץ דיסקרטי

בשבילך בוואצאפ

התחילי שיחה

[email protected]

כתבי לנו לאימייל

ליעוץ

דיסקרטי

איתך

בוואצאפ

דברי

איתנו

דילוג לתוכן