לתרומה

ושותפות באגודה

3042*

לייעוץ דיסקרטי

דבקות במטרה

הכל התחיל לפני מס' שבועות, כשיהודית גילתה שהיא שוב בהריון.הקושי בגילוי זה התווסף לרצף קשיים שחוותה יהודית באותה תקופה: משבר בנישואין, בעיות פרנסה, קושי בהתמודדות עם חנוך הילדים, והריון נוסף פרושו בעיה נוספת לשרשרת הבעיות הקיימות.

העובדת הסוציאלית של המשפחה לחצה מאד לבצע את ההפלה, כמה שיותר מהר. יהודית פנתה לוועדה להפסקת הריון – והאישור לביצוע לא אחר לבוא.

יהודית היתה בפתח ביתה, מוכנה ליציאה כשרחל חיכתה לה, מדברת על ליבה שתחכה עוד קצת ולא תמהר לצאת. רחל מתנדבת באגודת "אפרת", דיברה על ליבה והבטיחה לה סיוע, תוך לווי תומך לאורך ההריון ולאחר הלידה. מילותיה החמות חדרו לליבה של יהודית והיא החליטה להישאר בבית. נחושה לשמור על המתנה שקיבלה…

ארבע חודשים חלפו מאז הלידה ויהודית, אם מאושרת, לקחה את בנה לעובדת הסוציאלית. זו הופתעה מאד לראות אותם יחד. "אין לי טענות אלייך, אמרה יהודית, באתי לכאן לבקש ממך שלהבא, במקרים דומים למקרה שלי, אל תחרצי את הדין מיד. הפני אותם לאגודת "אפרת", כדי שאמהות נוספות לא יעשו את הטעות שכמעט ועשיתי אני."

העובדת סוציאלית שהתרשמה מאד מכנותה של יהודית, הפכה לפעילה נלהבת של אגודת "אפרת" ובמקרים דומים, בהם אין ללשכות הרווחה את האפשרות לסייע, היא מפנה את הנשים לאגודת "אפרת".

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

3042*

חייגי אלינו לייעוץ דיסקרטי

בשבילך בוואצאפ

התחילי שיחה

[email protected]

כתבי לנו לאימייל

ליעוץ

דיסקרטי

איתך

בוואצאפ

דברי

איתנו

דילוג לתוכן