לתרומה

ושותפות באגודה

3042*

לייעוץ דיסקרטי

איך הכל התחיל?

איך הכל התחיל?

ד”ר אלי שוסהיים היה מנתח בכיר במרכזים הרפואיים הדסה ושערי צדק בירושלים כאשר נתקל במפגש בלתי צפוי שישנה את מהלך חייו.

אישה, הביאה את ילדה בן ה-8 לביצוע תהליך רפואי במרפאתו של ד"ר שוסהיים. בסיום ההליך הרפואי אמרה אותה אישה לד"ר שוסהיים : הילד הזה חי בזכותך" והסבירה שבמהלך ההיריון נאלצה לעבור צילום רנטגן והרופא שחשש שצילום יפגע בהתפתחות התינוק, המליץ ​​לה להפסיק את ההיריון.

כאשר הגיעה להתייעץ עם ד"ר שוסהיים, הוא הרגיע אותה שבעוד שהרופאים האמינו פעם שצילומי רנטגן מזיקים לעובר, כעת הקונצנזוס בקהילה הרפואית השתנה, והיא יכולה להמשיך את ההיריון בבטחה.

הרגע הזה שינה את חייו של ד"ר שוסהיים ואת מהלך הקריירה שלו לנצח. "למדתי רפואה כדי להציל חיים", אמר, “וכאן ראיתי איך התייעצות פשוטה יכולה למנוע מאישה להפסיק את ההיריון שלא לצורך ובעיקר לממש את רצונה להמשיך את ההיריון".

ד"ר שוסהיים הצטרף לאגודת  שהקים מר הרשל פייגנבוים ז"ל ניצול שואה שהקים את העמותה לאחר שהעם היהודי איבד בשואה מיליון וחצי ילדים, ועסקה בתמיכה כלכלית במשפחות. כשהתמנה ליו"ר חידד את מטרות העמותה לתמיכה בנשים הרות אשר התלבטו לגבי המשך ההיריון בגלל מצבן הכלכלי ומתן ייעוץ רפואי בדיוק כפי שהיה בסיפור שהביא אותו לעסוק בתחום זה. ד"ר שוסהיים שימש כיו"ר העמותה עד פטירתו בשנת 2021. עד פטירתו טיפלה העמותה בכ80,000 משפחות שבזכות תמיכת העמותה הן החליטו להביא את ילדן לאוויר העולם.

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

3042*

חייגי אלינו לייעוץ דיסקרטי

בשבילך בוואצאפ

התחילי שיחה

[email protected]

כתבי לנו לאימייל

ליעוץ

דיסקרטי

איתך

בוואצאפ

דברי

איתנו

דילוג לתוכן